Yusuf Güney ft. Kılıç-Son Bir Şans Daha

Göz göze her bakışmada yeniden aşık olur mu insan,
şarkı
ceylan gözlüm beni hapsettin o ilk bakışmamız tanışmamız kaptırdım kendimi uçurumdan aşağı bir düşüş gibi içimdeki şu his,sensiz bir hiç, sensiz yollarım gözyaşı, yanı başımda yoksa ömrüm ömrümü neyleyim, ebedi aşkım anlatamadım derdimi,derdime deva olmuyor içki, nedensiz kırdın niyetim iyi ama iletişim kopuk, soğuk aradaki rüzgarlar, bir duy beni, kalbimin çarpıntıları çarpardı daha hızlı ismini duyunca gözlerim dolu gözyaşı...

Sorgusuz sualsiz ellerimden
Çektin aşkını çaldın benimken
Ah nasıl dayanır bu kalbim yeniden seviyorum derken el oldun yar
Sorma kaç gece ağladım ben yar
Gülmüyor ne yapsam bu gönül bebeğim

Belki bir gün dönersin diye ben
En güzel kıyafetler içinde
Bekledim her dakika seni çiçeğim

Hadi bi kez daha deneyelim dersen
Olanları unutur bana dönersen
Sevgimiz sonuna dek sürecek bebeğim… gülüm ayrılmaz et tırnaktan ilişkimiz o kadar duvar ki yaratılmış gibiyiz birbirimize sanki.
gitme gülüm kalbimin sarayları senle dolu,sensiz yok sonu,sayfalarım yaş ıslak ellerim, gittin gideli kendimi kendimde görmez gözlerim, yüreğim sığmıyor göğüs kafesime, nefes ver bana nefesimi kesecek kadar güzelsin,cenneti yaşarken gördüm güzelim...

Sorgusuz sualsiz ellerimden
Çektin aşkını çaldın benimken
Ah nasıl dayanır bu kalbim yeniden seviyorum derken el oldun yar
Sorma kaç gece ağladım ben yar
Gülmüyor ne yapsam bu gönül bebeğim

Belki bir gün dönersin diye ben
En güzel kıyafetler içinde
Bekledim her dakika seni çiçeğim

Hadi bi kez daha deneyelim dersen
Olanları unutur bana dönersen
Sevgimiz sonuna dek sürecek bebeğim

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Teknoloji Haberleri