Nazan Öncel-Nereye Gitti Bu Adam

Bu bir ayrılık sanılmasın
Kesin gözüyle bakılmasın
Olur böyle şeyler olur dedim
Bekledim kara listede


Sakın ona bir şey olmasın dedim
O benim yaşama nedenim dedim
Sor anneme sor
Beste´ye sor dedim
Ve ekledim
Bildiğim bütün yollar
Taksim´e çıkar
İstesin yeter ki
Bir taksiye bakar
Nereye gitti bu adam
Ne kadar sürecek bu dram
Ben onun yalancısıyım
Kaderi çıkarın aradan
Nereye gitti bu adam
Ne zaman dönecek o zaman
Bu yolun yabancısıyım
Kaderi çıkarın aradan
Sana bir düzlük lazım dedim
Mutlu olmaya bak oğlum dedim
Bu senin en tabii hakkındır dedim
Dedim de dedim
Bildiğim bütün yollar
Taksim´e çıkar
İstesin yeter ki
Bir bilete bakar
Nereye gitti bu adam
Ne kadar sürecek bu dram
Ben onun yalancısıyım
Kaderi çıkarın aradan
Nereye gitti bu adam
Ne zaman dönecek o zaman
Bu yolun yabancısıyım
Kaderi çıkarın aradan
Yazık oldu yazık
Her şeye yazık
Sonunda anladık
Hem de nasıl yazık

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Teknoloji Haberleri