Logic & Memo - Karamsar Senfoni

___MEMO___
hayat karamsar bir senfoni we bnm için calıyor kapadım gözlerimi
bardagın hep dolu tarafını gördüm ama en sonunda rüya bitti
her lirik hayat buldu kalemim de cok yoruldum memo artık düsünme
bazı seylerin bedelini ödemek cok zor bir yer bulmak istedim mutlulugun gölgesinde
ıssız bir yoldayım kimse yok etrafımda her gün öldüm bu dört duwarın arasında
bu kötü günler geride kaldı ama dönüp bakmak bile istemiyorum arkama
yine bir gün batımı düsüncelere daldım bunca yalan arasında gercegı aradım
onca insan tanıdım ama içleri bos döndüm arkamı yanlızlıgıma sarıldım

SÖZLER BITTI KALEMIM TÜKENDI
YINE KÖTÜ ANILAR AKLIMA GELDI
GENÇLIGIM YOK OLUYOR ARTIK
BENI ÖLDÜREN BU KARAMSAR SENFONI

gecen yıllar benden bir seyler götürdü acı cekmek mi yasamamın özü
mezarlar daha canlı yasayan cesetlerden anlamıyorum insanlar niye kötü
uzaklardan esen yüzler özlemler aklımdan birini bekler gibi gözlerım yolda
sehrimin sokakları bombos yine yagmur yagıyor gözlerim ufukta
cok zor yürümek bu yolda tek basına acaba alıp basımı gitsem mi uzaklara
iste isyan noktasına geldigim o anda babamın nesiyatları çınlar kulagımda
gecer mi bu günler hayat bana güler mi yoksa tek ebedi dostum siirlerim mi _?
bir yürek acısı gençligim anlamadım yoksa hayata yenildim mi_?

SÖZLER BITTI KALEMIM TÜKENDI
YINE KÖTÜ ANILAR AKLIMA GELDI
GENÇLIGIM YOK OLUYOR ARTIK
BENİ ÖLDÜREN BU KARAMSAR SENFONI


___LOGIC___

yine mi drama diyeceksin malesef ki dogru
bir çıkıs yolu dogdu o da elin oldu
Tanrıya yorumsuzum werdikleri bir tadım
gece olup yanlız kalınca acıyor canım
eskiden gezdigim kankam düsmanım lan
en dertsiz insanlar yüzüme bakarak aglasırlar
emeklerimin karsılıgınıda sanırım almadım
çewremdeki hiç bir olayı hayra yoramadım
odamın en karalıgında meleklerle söz yazardım
bn bakardım seytana sözlerine aldanırdım
soru isaretlerimle aynı salıncakta sallanırdım
18 yıldır aynı yerdegim sanırım kaldırıldım
birgün bulutlarda uyanma ihtimali wardı ya
yedi kat diptede olabilirsin buna kader denir
bazen yüzünü güldürür bbazen elini ceki werir
dilin konusamaz olur we sayfalrın dile gelir....


YOK ISTE HIÇ BI ANIM BENI SECMEZ
BENDE ZATEN ONLARDAN DEGILIM
BENI GÖRMESIN HIÇ BI YARE
YENIK DÜSTÜM BAKMA HALE

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Teknoloji Haberleri